Kedves Olvasók!
10 éve jelent meg először a huszadikszazad.hu! Látogatóink akkor egy új, addig nem látott online formátummal tal&aacu...
5
|
2008-09-16 13:01:13
előzmény: 4. számú hozzászólás,salamon
salamon írta:
A vasuti szállitással foglakozó cikk képmellékletével kapcsolatban megjegyezném , hogy a képen olvasható 424 es szám a MÁV számozási rendszere szerint a gőzgép tipuséra utal . A 424- es tipusú mozdony /mellékesen a MÁV leghiresebb mozdonya volt / 1920 -as évek elején került üzembe , igy az első világháború éveiben legfeljebb a tervező asztalon volt.
Köszönöm az észrevételt, az adott szakterületen otthonosan mozgó olvasó számára a legkisebb hiba is zavaró, hát még ha évekről van szó!
A portál indulása óta komoly problémám a "képvadászat", mert azok a lapok, amelyekből dolgozom, nem közölnek képeket, legfeljebb néhány hirdetést. Kevés képet tudok felhasználni olyan újságokból is, amelyeket főleg más rovatok használnak fel.
Az egyéb források is korlátozottak, és a korlát elsősorban az, hogy a fotók datálása ritkán történik meg.
Tulajdonképpen vártam hasonló jelzést, bár inkább a képeslapok kapcsán, hogy például az az épület akkor még nem állt ott, vagy a vasútállomás épülete abban az évben nem úgy nézett ki.
A képet a lehető leggyorsabban másikra cseréljük.
Ismételten köszönöm hozzászólását, és kérem, ha a rovattal kapcsolatos egyéb észrevétele is van a szabone.fricska.anna@huszadikszazad.hu címre írja meg.
A vasuti szállitással foglakozó cikk képmellékletével kapcsolatban megjegyezném , hogy a képen olvasható 424 es szám a MÁV számozási rendszere szerint a gőzgép tipuséra utal . A 424- es tipusú mozdony /mellékesen a MÁV leghiresebb mozdonya volt / 1920 -as évek elején került üzembe , igy az első világháború éveiben legfeljebb a tervező asztalon volt.
Köszönöm az észrevételt, az adott szakterületen otthonosan mozgó olvasó számára a legkisebb hiba is zavaró, hát még ha évekről van szó!
A portál indulása óta komoly problémám a "képvadászat", mert azok a lapok, amelyekből dolgozom, nem közölnek képeket, legfeljebb néhány hirdetést. Kevés képet tudok felhasználni olyan újságokból is, amelyeket főleg más rovatok használnak fel.
Az egyéb források is korlátozottak, és a korlát elsősorban az, hogy a fotók datálása ritkán történik meg.
Tulajdonképpen vártam hasonló jelzést, bár inkább a képeslapok kapcsán, hogy például az az épület akkor még nem állt ott, vagy a vasútállomás épülete abban az évben nem úgy nézett ki.
A képet a lehető leggyorsabban másikra cseréljük.
Ismételten köszönöm hozzászólását, és kérem, ha a rovattal kapcsolatos egyéb észrevétele is van a szabone.fricska.anna@huszadikszazad.hu címre írja meg.
Összes hozzászólása:3
4
|
2008-09-16 09:59:25
A vasuti szállitással foglakozó cikk képmellékletével kapcsolatban megjegyezném , hogy a képen olvasható 424 es szám a MÁV számozási rendszere szerint a gőzgép tipuséra utal . A 424- es tipusú mozdony /mellékesen a MÁV leghiresebb mozdonya volt / 1920 -as évek elején került üzembe , igy az első világháború éveiben legfeljebb a tervező asztalon volt.
Összes hozzászólása:3
3
|
2008-04-27 18:49:04
előzmény: 2. számú hozzászólás,Tatár Anita
Mármint korrigáljuk a hibát. A tájékoztatásért pedig örök hála.
Tatár Anita írta:
Észrevételét köszönjük és korrigáljuk.
salamon írta:
Ezuton hívnám fel a t. szerkesztőség figyelmét a cikkhez kapcsolodó képek gondosabb kiválogatására. Pl. a mai napon a mezőgazdasági munkásokat érintő baleseti cikkhez kapcsolodó képek semmiképp sem utalnak munkás szállitó vonatra. Megjegyzendő a képen villamos mozdony látható, mely az adott időpontban Magyarországon nem létezett , bár ezidőben Kandó mérnök
Amerikában valóban tanulmányota a villamos vontatást.
Tatár Anita írta:
Észrevételét köszönjük és korrigáljuk.
salamon írta:
Ezuton hívnám fel a t. szerkesztőség figyelmét a cikkhez kapcsolodó képek gondosabb kiválogatására. Pl. a mai napon a mezőgazdasági munkásokat érintő baleseti cikkhez kapcsolodó képek semmiképp sem utalnak munkás szállitó vonatra. Megjegyzendő a képen villamos mozdony látható, mely az adott időpontban Magyarországon nem létezett , bár ezidőben Kandó mérnök
Amerikában valóban tanulmányota a villamos vontatást.
Összes hozzászólása:26
2
|
2008-04-27 17:39:57
előzmény: 1. számú hozzászólás,salamon
Észrevételét köszönjük és korrigáljuk.
salamon írta:
Ezuton hívnám fel a t. szerkesztőség figyelmét a cikkhez kapcsolodó képek gondosabb kiválogatására. Pl. a mai napon a mezőgazdasági munkásokat érintő baleseti cikkhez kapcsolodó képek semmiképp sem utalnak munkás szállitó vonatra. Megjegyzendő a képen villamos mozdony látható, mely az adott időpontban Magyarországon nem létezett , bár ezidőben Kandó mérnök
Amerikában valóban tanulmányota a villamos vontatást.
salamon írta:
Ezuton hívnám fel a t. szerkesztőség figyelmét a cikkhez kapcsolodó képek gondosabb kiválogatására. Pl. a mai napon a mezőgazdasági munkásokat érintő baleseti cikkhez kapcsolodó képek semmiképp sem utalnak munkás szállitó vonatra. Megjegyzendő a képen villamos mozdony látható, mely az adott időpontban Magyarországon nem létezett , bár ezidőben Kandó mérnök
Amerikában valóban tanulmányota a villamos vontatást.
Összes hozzászólása:26
1
|
2008-04-25 09:41:38
Ezuton hívnám fel a t. szerkesztőség figyelmét a cikkhez kapcsolodó képek gondosabb kiválogatására. Pl. a mai napon a mezőgazdasági munkásokat érintő baleseti cikkhez kapcsolodó képek semmiképp sem utalnak munkás szállitó vonatra. Megjegyzendő a képen villamos mozdony látható, mely az adott időpontban Magyarországon nem létezett , bár ezidőben Kandó mérnök
Amerikában valóban tanulmányota a villamos vontatást.
Amerikában valóban tanulmányota a villamos vontatást.
Összes hozzászólása:3
2015|10|22
Sorscédulák a nagy háborúból
(Cseke Gábor olvasónaplója)
Az Ismeretlen Katona halálát ismerős...
Cseke Gábor olvasónaplója
Már nem emlékszem, sírtam-e akkor, de hogy meg voltam rendülve, az egyszer szent....
2013|08|01
A népeket, etnikumokat, fajokat megcélzó anekdotizálás, bár sok esetben érzékenységet sértő, túlzó...
2012|10|07
Horthy és Kádár
Horthy Miklósról 1945 óta, Kádár Jánosról a rendszerváltás után, de főképp az elmúlt néhány évben számos dolgozat született, publicisztikai,...
2011|07|17
Egy cikk margójára, azaz a hazudozás mesterfoka
Született egykoron egy találó vicc a TASSZ, a szovjet távirati iroda jelentéséről: „Tegnapi jelentésünkbe...
2011|06|02
Bűnösök vagyunk mi…
…akár a többi nép. Ez igaz, de nem jogosít fel bennünket, magyarokat az elhallgatásra, a letagadásra, még akkor sem, ha Cseres...