Új helyi érdekű és keskenyvágányu vasutak

Előmunkálati engedélyt nyertek ujabban egy-egy év tartamára:
Rónay Mihály földbirtokos tótaradáci lakos a szeged-nagykikinda-nagybecskereki vasut Nagybecskerek állomásától a Tisza folyó áthidalásával az óbecse-ujvidék-titeli vasut Zsablya állomásáig vezetendő gőz- vagy motorüzemű vasutra;

Zsoldos Ferenc gépészmérnök, szentesi lakos az államvasutak Szarvas állomásától Szentes város belterületén át a Tisza-partig, illetve a szentesi gőzhajóállomásig vezetendő 0.70 méteres keskenyvágányu gőzmotor üzemű vasutra;

Véber Sándor élpítész, magyaregregyi lakos a mohács-pécsi vasut Üszög állomásától az államvasutak Szászvár-Máza állomásig vezetendő vasutra;

Gábor Ignác budapesti mérnök az államvasutak Hidas-Bonyhád állomásától Bonyhád községig vezetendő gőz- vagy villamos vasutra.

A Magyar helyiérdekű vasutak részvénytársaság ujabban ismét nem kevesebb, mint 18 keskenyvágányu helyi érdekű vasutvonal épitésére vett ki előmunkálati engedélyt.

Ezen vasutvonalak között van a Marcali-Kemeneshőgyész; Kaposvár-Marcali; Lábod-Kadarkut; Cece-Dunaföldvár; Gombos-Temerin; Örkény-Kunszentmiklós; Ráckeve-Szalkszentmárton; Ungvár-Remete.