A guggerhegyi verseny

Szénásy Alán (Bugatti), Urbach László (A. J. S.) és Balázs László (Sunbeam) a guggerhegyi verseny abszolút győztesei.

Csoportgyőztesek dr. Wenzler Ferenc (Mercezdes Benz), Verebélyi L. Miklós (Lancia) és dr. Bezsilla Nándor (Morgan).

Gyönyörű időben, nagyszámú nézőközönség előtt folyt le a hagyományos Péter-Pál-napi guggerhegyi verseny, amely bajnoki pontszerző jellege folytán szépszámú indulót állított startjához. Nemzetközi verseny lévén, a külföldet két gróf és egy színigazgató képviselte, Morganjával a cycelecar csoport fönnálló rekordját döntötte meg egy másodperccel.

A verseny hőse a Brennbergen föltűnt Szénásy Alán volt, aki másfél literes Bugatti-kocsijával a nap legjobb idejét futotta, nagyobb sikere a színigazgatónak, dr. Wenzler Ferencnek volt, aki Mercedes-kocsijával a verseny leggyorsabb sportkocsi-idejét érte el.

Az elért eredmények nagy részben mögötte maradtak a tavalyinak, jelentősebb rekordjavítás csak az oldalkocsis motorkerékpár-csoportban volt, ahol Urbach László A. J. S.-gépén saját két évvel ezelőtt fölállított útvonalrekordját döntötte meg és a nap legjobb oldalkocsi motorkerékpár-eredményét érte el.

Rekordot javított dr. Bezsilla Nándor is, aki és ezzel igazolta brennbergi eredményének reális voltát, mert újból nem kisebb ellenfeleket hagyott maga mögött, mint Esterházy Antal herceget és Wolfner Lászlót. Szénásy okos, nyugodt, semmit sem kockáztató menésével minden kivehetőt kivett gépéből és fiatal kora ellenére annyi rutinbeli és technikai készséget árult el, hogy föltétlenül a jövő Delmárját kell benne látnunk.

Esterházy a legutolsó fordulót „tolta el”, gépe csaknem keresztben állott és ezáltal értékes másodperceket vesztett. A túraautomobilok nem nagy konkurenciájában Verebélyt L. Miklós (Lancia Lambda) szerezte meg az elsőséget, amiért Lyka Istvánnak lehet hálás, aki technikai okokból csak versenyen kívül indulhatott és gyors Bugattijával természetesen jobb időt ért el. A szóló motorkerékpárok legjobb idejét Balázs László (Sunbeam) futotta.