Első magyar Gazdasági Gépgyár Részvénytársulat az 1905. évben

Ugy a gazdasági, mint a malomosztály is, az egész esztendőn át megrendelésekkel kielégitően el voltak látva.
Sőt egyes műhelyekben, dacára a felemelt munkás-törzsnek, időnkint az üzemet a szokott munkaidőn túl is meg kellett hosszabbítani. A vasmunkások sztrájkja okozta hosszabb szüneteltetés a legnagyobb munkaidő közepén érte a gyárat, mégis sikerült az elvállalt szállitási kötelezettségeknek eleget tennie és a hiányt a már a már addig elért forgalomtöbblettel behoznia ugy, hogy az összforgalom az előző évvel szemben még jelentékeny emelkedést is mutat. 

A forgalom gazdasági gépekben, különösen a gőzcséplőkészletek specialitásként ismeretes typusaiban észrevehetően fellendült, és ez örvendetesen a gazdák részéről történő közvetlen megrendelések állandó gyarapodásában jelentkezik. 

A malomosztály fejlődése igazolja a hozzá füzött várakozásokat.
A lefolyt évben tekintélyes munkálatok közte a Pesti Molnárok és Sütök Gőzmalom, a szegedi Back-féle malom, az aradi Széchenyi malom és a Back-féle győri hengermalom teljes rekonstrukciója – napi 75 waggon összteljesítménynyel – a legteljesebb megelégedésre bevégeztettek. 

A mérleg minden valószínűség szerint kielégítő eredményt fog felmutatni és megfelelő osztalék nyujtását lehetővé teszi.