A Kincskereső rovat célja, hogy a múlt század legjelentősebb és így legpatinásabb cégeit, márkáit, intézményeit összegyűjtse és a lehetőségeinkhez képest a történetüket informatív és szórakoztató formában bemutassa. Weboldalunkon a Kincskereső szereplői számára kialakított felület szinte weboldal a weboldalon belül, hiszen minden szereplő számára egy külön kis világot igyekszünk teremteni, ahol nyomonkövethető a szereplő szervezet vagy intézmény teljes huszadik századi történelme és minden érdekesség, amit csak a mindennapi munkánk során fellelünk a huszadik századi sajtóban.
Előkelő társaság gyülekezett július 12-ikén délben a budapesti keleti pályaudvaron. A társaság Kállay Béni közös pénzügyminiszter és Wittek H. osztrák vasúti miniszter meghivása folytán Bosnyákországon át Herczegovinában és Dalmácziába utazott a gabelazelenikai vasut megnyitására....
A magyar királyi államvasutak üzletvetősége az elmúlt napokban Budapesttől Pozsonyig és vissza, a 701. és a 801. számú első osztályú mozdonyokkal, 100 kilométer alapsebességgel érdekes próbákat tartott. A magyar kir. államvasutak gépgyára ezen mozdonyokkal a párisi világkiállításon a legnagyobb díjat, a „Grand prix”-t nyerte el...
Magyar műegyetemünk kiválóságát hirdetik távol világrészekben dolgozó mérnökeinek sikerei. Nemrég az Ural legéjszakibb tájairól jött haza Kiss Gyula mérnök, a hol rendkívűl nehéz terepviszonyok közt nyomozott egy vasúti vonalat, mi közben a fiatal magyar mérnök általánosan feltűnt szakképzettségével az oroszok között...
A magyar-román határnál, Román-Palotánál történt szőrnyű vasúti szerencsétlenség áldozatainak számát még most sem tudni bizonyosan. A hivatalos jelentések szerint a két vonaton 34 személy volt és pedig 18 vasúti alkalmazott és 16 utas, mindannyian románok...
Végre fényderült a rengeteg vasúti baleset okára. A legtöbb vasúti szerencsétlenség onnan ered, hogy a mozdonyvezetők, valamint a külső szolgálatot teljesítő vasúti hivatalnokok éjszakának idején vagy ködös időben a különféle színű jeleket összetévesztik...