A Kincskereső rovat célja, hogy a múlt század legjelentősebb és így legpatinásabb cégeit, márkáit, intézményeit összegyűjtse és a lehetőségeinkhez képest a történetüket informatív és szórakoztató formában bemutassa. Weboldalunkon a Kincskereső szereplői számára kialakított felület szinte weboldal a weboldalon belül, hiszen minden szereplő számára egy külön kis világot igyekszünk teremteni, ahol nyomonkövethető a szereplő szervezet vagy intézmény teljes huszadik századi történelme és minden érdekesség, amit csak a mindennapi munkánk során fellelünk a huszadik századi sajtóban.
A napokban adták át a forgalomnak Európa legéjszakibb vasutját, a Gellivara Ofoten vasutat, a melynek az a czélja, hogy a norrbotteni (Svédország) ércztelepekről közvetitse a kivitelt Norvik norvég kikötőbe...
A franczia éjszaki vasúttársaság megegyezett a „South Eastern and Chatam” angol vasúttal, hogy az idei junius 3-tól kezdve új vasúti összeköttetést létesít Páris és London között, melynek menetsebességéhez hasonló eddigelé semmiféle vasúton nincs...
Annak idején, mikor a vasutak épitése terjedni kezdett Európában, nem csekély volt azoknak a száma, a kik hevesen ellenezték ezt az újitást. Nemcsak korlátolt eszű, a haladás iránt ellenséges indulatú emberek voltak pedig ezek közt, hanem a kor legkitünőbb férfiai közül is többen...
Évszázadok, sőt ezredévek óta elhanyagolt terület az, a hol most a három legnagyobb hatalom csendes küzdelme folyik. Négy tenger között, a Fekete-tenger, Kaspi-tó, Földközi-tenger és Perzsa-öböl között széles kereszt alakjában terül el ez a klasszikus vidék...