![Kincskeres?](images/rvc_kin.png)
![Súgó](http://www.huszadikszazad.hu/images/info.png)
A Kincskereső rovat célja, hogy a múlt század legjelentősebb és így legpatinásabb cégeit, márkáit, intézményeit összegyűjtse és a lehetőségeinkhez képest a történetüket informatív és szórakoztató formában bemutassa. Weboldalunkon a Kincskereső szereplői számára kialakított felület szinte weboldal a weboldalon belül, hiszen minden szereplő számára egy külön kis világot igyekszünk teremteni, ahol nyomonkövethető a szereplő szervezet vagy intézmény teljes huszadik századi történelme és minden érdekesség, amit csak a mindennapi munkánk során fellelünk a huszadik századi sajtóban.
![](images/mercedesz.jpg)
![](images/mercedesz.jpg)
![](images/mercedesz.jpg)
![](images/auto_ipartortenet.jpg)
1900 |
Az automobil-sport hivei s az iránta érdeklődők nagy figyelemmel és érdeklődéssel várták az eddig legnagyobb távolságú automobil versenynek a lefolyását. A versenyzők Párisból indúltak el s Bécs volt a végczéljuk...
A századfordulón már Benz volt a világ legnagyobb autógyártója - évenként 603 autó került ki a műhelyeikből. Akkoriban természetesen még csak kevesen engedhették meg maguknak az autóvásárlás luxusát...
Németországban Benz építette az első üzemképes mótorkocsit és Daimler az első valóban használható auto-mobil mótort, de további fejlődésük e szerkezeteknek majdnem kizárólag francia földön ment végbe. A német automobil-iparról elegendőnek tartjuk Benz és Daimler példáján bemutatni, hogy alakultak át lassankint a régebbi typusok a mai, modern építési formákká...