Dtum
Login with Facebookk
1913 | Augusztus

A MÁV Gépgyári Sport-Kör országos versenye

1 angol mérföldes gyaloglás: (Bajnokok kizárva.)
1. Konarik József MÁV Gépgy. SK. 7 p. 32.6 mp. 2. Bihari Egyetértés. 3. Bajád MTE. Mellszélességgel nyerve.

100 m. futás. 1. Rákos Jenő MTK 11.4 mp. 2. F. Nagy MAC. 3. Schuberth BEAC. Két méterrel nyerve mellsz. harmadik.

Diszkoszvetés handicap. 1. Nyilassy Károly BTC scr.42.29 m. 2. Farkas KAC 6.50 m. e. 42 m. 3. Laposni Mav. Gépgy. SK. 12 m. e. 37.03 m.


4x100 m. staféta III.-IV.-V. footballisták részére. 1. OTE (Neuhauser, Budai, Seidl, Lencz) 52.4 mp. 2. Máv Gépgy. SK.

200 m. handicap. 1. Radóczy Lajos MAC 7 m. e. 23.6 mp. 2. Antal MAC 9 m. e. 3. Szerelemhegyi MAC scr.

Sulydobás handicap. 1. Farkas Dezső KAC scr. 11.99 m. 2. Karlik BAK 1.10 m. e. 11. 55. m. 3. Gáspár MAC 25 cm. e. 11.46 m.

800 m. futás. 1. Marhyasovszky László BEAC 2 p. 08.6 mp. 2. Palotai FTC. 3. Konczik Máv. Gépgy. SK.

2 angol mérf. junior futás. 1. Karikó Gyula Egyetértés 10 p. 43.9 mp. 2. Jancsky MTE. 3. Kádár BEAC

4x100 m. staféta stafétában még nyeretlenek részére 1. FTC (Prenner, Kuthy, Sturka, Kovács) 48.2 mp. 2. BTC, 3. Törekvés.

400 m. junior. 1. Ráchy Vilmos MTK 56.2, 2. Balás UTE, 3. Seidl OTE.

Magasugrás handicap. 1. Máhr Ágoston BTC 20 cm. e. 1.85 m. 2. Rauchmaul BTC. 22 cm. e. 1.83 m. 3. Gáspár MAC. scr. 1.78 m.

1500 m. futás. 1. Várady Mihály BEAC. 4 p. 15.4 mp. 2. Lovas MAC. 3. Vohralik MTE.

Távolugrás handicap. 1. Kosa József MAC scr. 6.30 m. 2. Hollós MAC 45 cm. 6.30 m. 3. Wanderer Máv, Gépgyár SK. 75 cm. 6.23 m.

200+200+400+800 m. II. oszt. staféta. 1. BEAC (Rohla, Schuberth, Ferenc, Stefániai) 3 p. 47 m. 2. MAC (Antal, Radóczy, Fábián, Gálffy), 3. Spárta.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Mini galéria
Farkas Dezső Karikó Gyula a 2 mfd-es síkfutás győztese Máhr Ágoston magasugró
Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
A sínpálya fejlődésének története - Az ókori csatornás utak A sínpálya fejlődésének története - Az ókori csatornás utak
A sínpályán való közlekedésnek a lényege, amint említettük, a...
A Magyarországi Kárpátegyesület  közgyűlése A Magyarországi Kárpátegyesület közgyűlése
A Magyarországi Kárpátegyesület mult vasárnap tartotta XXXIII....
Hamis kétkoronás bankjegyek Hamis kétkoronás bankjegyek
Az Osztrák Magyar Bank 1914 évi kibocsájtású kétkoronás bankjegyeinek...
Ne pocsékolják el buzájukat a gazdák Ne pocsékolják el buzájukat a gazdák
Purgly Emil földmivelésügyi miniszter leiratot intézett az ország...
Cholnoky Viktor - 1868 – 1912 Cholnoky Viktor - 1868 – 1912
A nagyközönség csak az utóbbi időben vette észre, de az írók kicsiny...
Hitlerék, Huggenbergék és a kommunisták csufosan megbuktak a vasárnapi népszavazáson Hitlerék, Huggenbergék és a kommunisták csufosan megbuktak a...
Egész Németország, sőt egész Európa és a világ izgalmas és feszült...
Lipótvárosi desszert Lipótvárosi desszert
Volt egyszer, hol nem volt, sehol se volt, csak épp a Lipótvárosban...
Két Ady-könyv Két Ady-könyv
Az Amicus-kiadóvállalat megjelentette Ady Endre első verseskönyvét,...
A hadifoglyok kicserélése A hadifoglyok kicserélése
Arra való tekintettel, hogy az ellenséges kormányok már enyhitik azt...
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
26.214
Politika:
3.984
Gazdaság:
4.399
Kultúra:
3.776
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.144
Bulvár:
4.659
Kincskereső:
436
Páholy:
53
Blog:
221
Összes kép
37.144
Cikkekhez kapcsolódó képek:
36.780
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
3.984
Fórum témák:
109
Fórum hozzászólások:
650
Cikk hozzászólások:
98