Dtum
Login with Facebookk
1905 | Március

Új helyi érdekű és keskenyvágányu vasutak

Előmunkálati engedélyt nyertek ujabban egy-egy év tartamára:

Rónay
Mihály földbirtokos tótaradáci lakos a szeged-nagykikinda-nagybecskereki vasut Nagybecskerek állomásától a Tisza folyó áthidalásával az óbecse-ujvidék-titeli vasut Zsablya állomásáig vezetendő gőz- vagy motorüzemű vasutra;


Zsoldos
Ferenc gépészmérnök, szentesi lakos az államvasutak Szarvas állomásától Szentes város belterületén át a Tisza-partig, illetve a szentesi gőzhajóállomásig vezetendő 0.70 méteres keskenyvágányu gőzmotor üzemű vasutra;


Véber
Sándor élpítész, magyaregregyi lakos a mohács-pécsi vasut Üszög állomásától az államvasutak Szászvár-Máza állomásig vezetendő vasutra;


Gábor
Ignác budapesti mérnök az államvasutak Hidas-Bonyhád állomásától Bonyhád községig vezetendő gőz- vagy villamos vasutra.

 


A Magyar helyiérdekű vasutak részvénytársaság ujabban ismét nem kevesebb, mint 18 keskenyvágányu helyi érdekű vasutvonal épitésére vett ki előmunkálati engedélyt.

Ezen vasutvonalak között van a  Marcali-Kemeneshőgyész; Kaposvár-Marcali; Lábod-Kadarkut; Cece-Dunaföldvár; Gombos-Temerin; Örkény-Kunszentmiklós; Ráckeve-Szalkszentmárton; Ungvár-Remete.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Mini galéria
Versenyfutás a viczinálissal A szentesi vasútállomás
Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
27.378
Politika:
4.183
Gazdaság:
4.597
Kultúra:
3.840
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.354
Bulvár:
5.022
Kincskereső:
436
Páholy:
64
Blog:
230
Összes kép
37.374
Cikkekhez kapcsolódó képek:
37.010
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
4.183
Fórum témák:
187
Fórum hozzászólások:
847
Cikk hozzászólások:
98