Dtum
Login with Facebookk
1925 | Július

Az UTE kerékpárversenye

A motorvezetéses versenyben P. Stolz felülmúlta szombaton felállított kitűnő rekordjait. – Bartos is megjavította néhány rövidéltű rekordját. – A kerékpáros derby Heyne győzelmével végződött. – Uhareczky és Mazák eltaktikázták a versenyt.

Kitűnő rendezésben folyt le az UTE kerékpár és motormítingje. Az időjárás is végre jóra fordult, csupán néhány eltévedt esőcsepp ijesztette meg a közönséget.

Örvendetes tényként kell megállapítanunk, hogy versenyzőink aránylag igen rövid idő alatt nagyszerűen megszokták az új pályát.

A 900 m-es kerékpáros derby

Döntőfutam:
1. Heyne. 2. Uhareczky. Utolsó 200 m. 12.9 mp.
Uhareczky vállalkozik vezetésre és az első körben nyugodtan halad mögötte Heyne. A második körben Heyne rajtaütésszerű támadással 300 m-es spurtba fog és nagy előnyt szerez a meglepett Uhareczkyvel szemben.

Uhareczky erejének végső megfeszítésével nagyszerűen nyomul föl, de csak megszorítani képes a nagyszerű taktikust.

A harmadik és negyedik helyért Pfeiffer és Mazák párharcában Pfeiffer 14 mp-es kétszázassal győz klubtársa előtt.

Végeredményben: 1. R. Heyne (Concordia, Berlin) 2. Uhareczky Ferenc (BTC) 3. Pfeiffer Sándor (MTK) 4. Mazák Kálmán (MTK)

A 10+20+30 km-es motorvezetéses verseny

A 10 km-es futamban:
1. Bániczky József (vezető: Nagy Károly) 8 perc 58.2 mp. Országos rekord! 2. Bartos Gyula (vezető: Bartos Béla) 3. Tóth István (vezető: Szavanov Emil) 4. P. Stolz (vezető: Gubán József) 5. V. Hedspath (vezető: Kaupert Márton)

Bániczky, Bartos, Tóth, Stolz és Hedspath kapja sorrendben a motort, Bartos az élre kerül, majd Stolz is megelőzi Bániczkyt, de Bartost támadva, Gubán elveszti védencét.

 

Ezt az alkalmat felhasználva, Bániczky ellentámadásba megy át és 22 mp-es átlagos körökkel nem csak Stolzot, hanem Bartost is megelőzi, sőt nagyszerű gyorsasággal száguldva, Bartost rövidesen lekörözi. A kedvét vesztett Stolzot Tóth is megelőzi, míg Hedspath csak statisztál.

A 20 km-es futamban: 1. Stolz 18 perc 44.6 mp. 2. Bániczky. 3. Bartos. 4. Tóth. 5. Hedspath.

Tíz kilométerig Bániczky vezet, majd a 26. körben Stolz kerül az élre és szemkápráztató gyorsasággal a 38. körben lekörözi előbb Bartost, majd Bániczkyt.

A 30 km-es futamban: 1. Stolz 26 perc 17.6 mp. Pályarekord! 2. Bartos 26 perc 39.4 mp. Országos rekord! 3. Tóth. 4. Hedspath.

A nap legszebb versenye. Bartos a start után nagy előnyt szerez és tizenöt kilométerig megtartja vezető pozícióját. Közben Nagy motorja felmondja a szolgálatot és Bániczky feladja a versenyt. Hedspath csak sétál a pályán, míg Tóth meglepően szívósan tartja magát.

Stolz a 34-ik körben üldözőbe veszi Bartost, akit a 36-ik körben ellenállás nélkül megelőz. Nagyszerű tempóban 27-23 mp között váltakozó körökben Stolz nagy előnyt szerez és az

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
27.378
Politika:
4.183
Gazdaság:
4.597
Kultúra:
3.840
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.354
Bulvár:
5.022
Kincskereső:
436
Páholy:
64
Blog:
230
Összes kép
37.374
Cikkekhez kapcsolódó képek:
37.010
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
4.183
Fórum témák:
187
Fórum hozzászólások:
847
Cikk hozzászólások:
98