Dtum
Login with Facebookk
1942 | Június

Megkezdődtek a motorvezetéses versenyek

A Millenáris pályán újból feldübörögtek a motorok, hangos zakatolás zaja hallatszott ki a környékre és a legjobb magyar kerékpárosok megint felsorakoztak, hogy a motorok „uszályában” felvegyék egymással a küzdelmet.

Itt látjuk Szekerest, a motorvezetéses harcok egykori hősét, aki azonban ma már nem játszik vezető szerepet (az egyik filmgyár alkalmazottja és nincs ideje trenírozni). Patakit, a „gyermekembert”, aki tavaly sorozatos győzelmekkel tűnt fel és Nagy Bélát, aki mint „egyszerű” kerékpáros nagy eredményeket ért el és – ami ritka eset – motor után is remekül ment. A társaságot Liszkay, a Törekvés ismert jeles versenyzője és Kárász (Postás) egészítették ki.

Izgalmas pillanatok telnek el, amíg a korábban elindított versenyzőket elérik a motorvezetők és a „csatlakozás” megtörténhet. Sok függ ettől, néha szinte az egész verseny sorsa eldőlhet a jó kapaszkodáson. Hamarosan kialakul a sorrend. Nagy Béla hamarosan az élre kerül. Vezetője Mazék, aki régebben szintén jó nevű kerékpáros volt, most, mint motoros is ügyesen

végzi munkáját. Eleinte Szekeres a második később azonban visszahanyatlik és kialakul a végső sorrend: Nagy-Pataki-Liszkay. És hiába próbál egyik vagy másik támadni, a „rámenés” mindig balul sikerül és rendszerint nagy „úszás” a kísérlet vége.

Két 20 kilométeres versenyt is tartottak, mind a kettőnek ugyanez volt a végeredménye csak éppen a második motorvezetéses futamban Szekeres érkezett be harmadiknak.

A verseny nem volt olyan érdekes és izgalmas, mint régebben, emellett túl hamar kialakult az eredmény, nem akadt tehát izgalmi alap. Ennek ellenére úgy hisszük, hogy a motorvezetéses versenyeket helyes volna állandó műsorszámmal beiktatni, mert a közönséget mégis csak az érdekli elsősorban.

Az Aranykerék-verseny harmadik fordulójában a Postások legyőzték a WMTK kerekeseit, a BESzKÁRT versenyzői pedig a Sólyom együttesét. Ez az egyesületközi küzdelem is nagy érdeklődést keltett és ügyesen összeállított versenyszámával szintén alkalmas a kerékpársport népszerűsítésére. A többi szám jól egészítette ki a versenyt.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Mini galéria
Izgalmas küzdelem után Éles nyerte a főversenyt Még egyszer megvizsgálják a motort (Mazák és Nagy Béla) Pataki a fordulóban támadja az élen haladó Nagy Bélát Elindítják a motort Külön indítják a versenyzőket - Elöl Pataki, mögötte Nagy, Szekeres és Kárász
Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
A papirpénz mosása A papirpénz mosása
A modern higienikusok és bakteriumismerök a papirospénzt tartják a...
Kis gazda rovat Kis gazda rovat
Felmerült esetből kifolyólag mondotta ki a honvédelmi miniszter, hogy...
A mágneses emelődarukról A mágneses emelődarukról
Bizonyára nem egy gyereknek a képzeletében, a mikor mágnessel...
Automobil – vasúti vágányon Automobil – vasúti vágányon
Az automobil ma már a leggyorsabb közlekedési eszköz. Menetsebessége...
A Tildy-serleg döntőjében: Vasas – Ferencváros 2:1 (2:0) A Tildy-serleg döntőjében: Vasas – Ferencváros 2:1 (2:0)
A nagy kánikulában ritkább sorokban igyekszik a közönség az Üllői-úti...
Szivargyártás Szivargyártás
A birmai (hátsó indiai) nők kitünően értenek a...
Amiről a falak beszélnek
Az antik görög és római szellem egyik legsajátosabb nyilvánulása volt...
Az álom: a halál mostohatestvére 2. Az álom: a halál mostohatestvére 2.
- A kór-terjesztő csecselégy ellen nem tesznek semmit? - érdeklődik a...
Színes mozgófényképek Színes mozgófényképek
A kinematographia technikája az utóbbi években nagy haladáson ment...
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
26.214
Politika:
3.984
Gazdaság:
4.399
Kultúra:
3.776
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.144
Bulvár:
4.659
Kincskereső:
436
Páholy:
53
Blog:
221
Összes kép
37.144
Cikkekhez kapcsolódó képek:
36.780
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
3.984
Fórum témák:
109
Fórum hozzászólások:
650
Cikk hozzászólások:
98