Dtum
Login with Facebookk
1939 | December

Motoros akadályverseny volt a vasárnapi KTT

Még a legöregebb KTT rókák sem láttak olyan motoros és autós tömegmegmozdulást, mint amilyen a legutóbbi, nagyrákosi KTT „összejövetel” volt. Közel száz jármű vonult ki Kozma Bandi vezetésével a terepre, ahol már kijelölt pálya várta a motorozás magas iskoláját járt „nebulókat”.

Az ötkörös futamok nehéz feltételeket róttak az egyre jobban izmosodó motoros utánpótlásunkra. Itt rögtön meg kell említenünk a fiatalok közül Szücs Lászlót, Dömök Lászlót és Lehner Attilát, akik már a nagyok közé küzdötték fel magukat.

A Képes Sport volt az első, amely felkarolta a KTT nemzetvédelmi szempontból oly fontos gondolatát és most örömmel látjuk, hogy a motorsport berkeiben mind többen lesznek szószólói a KTT elgondolásainak.

A sok izgalmas futam után így alakult a végeredmény:
250 kcm. 1. Gutschi K. (Zündapp) 2.55. 2. Kiss L. 2.57. 3. ifj. Lénárt I. (NSU) 2.57.1, 4. Lender S. 3.09. 5. Hámor L. (Nép) 3.56.

350 kcm. 1. ifj. Szücs L. 3.09, 3. Szücs L. 3.10, 3. Szeift I. (Norton) 4.07.

500 kcm. 1. Gutschy K. (Standard) 2.31.6, 2. Lechner A. 2.32, 3. Loszl T. (Gillera) 3.13.2.

Oldalkocsik. 1. Dömök J. 3.37, 2. Tóth J. 4.11.

Autó ügyességi próba:
1. Hambach L. (Fiat) 24 mp. 2. Szücs L. (Fiat) 25 mp. 3. Falvay J. (DKW) 27 mp. 4. Marz F. (Opel) 28 mp. 5. Wolmuth E. (Fiat) 36 mp. 6. Kauert F. (Fiat) 38 mp.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Mini galéria
A negyedliteresek rajtja Hámor a Népmotor nyergében mászik ki az árokból Dömökék az árokban Lander Sándor pompás ugrása Négyesfogat a levegőben
Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
27.378
Politika:
4.183
Gazdaság:
4.597
Kultúra:
3.840
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.354
Bulvár:
5.022
Kincskereső:
436
Páholy:
64
Blog:
230
Összes kép
37.374
Cikkekhez kapcsolódó képek:
37.010
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
4.183
Fórum témák:
187
Fórum hozzászólások:
847
Cikk hozzászólások:
98