Dtum
Login with Facebookk
Címlap
VEZÉRCIKK
A kommün alatt a gazdáktól kártérítés és fizetés teljesítése nélkül 287 millió korona értékű marhát és juhot kommunizáltak el, amelyek ellenértékéből 122 millió korona jóváírás áll a fölszámolás rendelkezésére. A hiány tehát mintegy 65 millió korona. A földmívelésügyi minisztériumban...
DÍJAINK
Az év honlapja 2010 eFestival 2010
ÚJDONSÁGOK
2018.01.14. - 10 éves a Huszadik Század!
2018.01.14. - 10 éves a Huszadik Század!
Kedves Olvasók! 10 éve jelent meg először a huszadikszazad.hu! Látogatóink akkor egy új, addig nem látott online formátummal tal&aacu...
ROVATOK
Cikk-ajánló
Az éjszaka Az éjszaka
Azt halljuk, hogy az éjszakai élet egészen meg fog szünni az...
Radvány megvédte az elsőségét Radvány megvédte az elsőségét
Radvány fölényes győzelme Péter fölött Korábbi számunkban kifejtett...
Földrengések Mórott Földrengések Mórott
A móri földrengési területen januárius 7.-én kisebb erősségű...
Kispesti AC – FTC 1:0 (0:0) Kispesti AC – FTC 1:0 (0:0)
Szinte már tradicionális jellegűvé vált, hogy az FTC és a KAC meccse...
Műbútort exportálunk Romániába Műbútort exportálunk Romániába
Ismeretes, hogy a magyar bútoripar milyen erőfeszítéseket tett, hogy...
Záróra Záróra
Az irónak mindig számolnia kell a közönségével és pláne az...
A pesti nyomor A pesti nyomor
Huszár Károly miniszterelnök a mult héten néhány külföldi, nemesszivü...
Honna tudja Mikszáth Kálmán, hogy hány óra van? Honna tudja Mikszáth Kálmán, hogy hány óra van?
Csigát pergető gyermekek - Mikszáth Kálmán a minap egy kedves...
Fehér rózsa és egyéb történetek.
E czím alatt igen díszes kiállítású könyvet adott ki a...
Privát Huszadik század
Páholy
2015|10|22 - Szerző: Cseke Gábor
Sorscédulák a nagy háborúból (Cseke Gábor olvasónaplója) Az Ismeretlen Katona halálát ismerős...
2013|09|16 - Szerző: Cseke Gábor
Cseke Gábor olvasónaplója   Már nem emlékszem, sírtam-e akkor, de hogy meg voltam rendülve, az egyszer szent....
2013|08|01 - Szerző: Cseke Gábor
A népeket, etnikumokat, fajokat megcélzó anekdotizálás, bár sok esetben érzékenységet sértő, túlzó...
Blog
2012|10|07 - Szerző: Ujlaky István
Horthy és Kádár Horthy Miklósról 1945 óta, Kádár Jánosról a rendszerváltás után, de főképp az elmúlt néhány évben számos dolgozat született, publicisztikai,...
2011|07|17 - Szerző: Tánczos G. Károly
Egy cikk margójára, azaz a hazudozás mesterfoka Született egykoron egy találó vicc a TASSZ, a szovjet távirati iroda jelentéséről: „Tegnapi jelentésünkbe...
2011|06|02 - Szerző: Tánczos G. Károly
Bűnösök vagyunk mi… …akár a többi nép. Ez igaz, de nem jogosít fel bennünket, magyarokat az elhallgatásra, a letagadásra, még akkor sem, ha Cseres...
Kincskeres?
"A nagy kérdés a helyzetem, hogy fut velem, vagy jön felém a síneken. Mind ott vagyunk, mind itt vagyunk, mind ott vagyunk, mind itt vagyunk, mind ott vagyunk a síneken." (Presser Gábor-Sztevanovity Dusán: A síneken).
A magyar vasút története 1846. július 15-én kezdődik. Hatalmas tömeg gyűlt össze a nagy nap délutánján az első pesti indóházánál, amely a mai Nyugati pályaudvar helyén állt...
1886. január 29-én Mannheimben Karl Benz szabadalmaztatásra jelentette be legfontosabb találmányát: egy háromkerekű gázmotorral hajtott járművet. Ugyanebben az évben fejezte be Gottlieb Daimler Cannstattban motorral hajtott hintóját.
Ezek voltak a világ első automobiljai. Megalkotásukkal Benz és Daimler egymástól függetlenül látomásaikat váltották valóra: az álmot egy egyenletes hajtóerővel működtetett autóról.
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
1946. október
47 %
Összes publikáció:
27.378
Politika:
4.183
Gazdaság:
4.597
Kultúra:
3.840
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.354
Bulvár:
5.022
Kincskereső:
436
Páholy:
64
Blog:
230
Összes kép
37.374
Cikkekhez kapcsolódó képek:
37.010
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
4.183
Fórum témák:
187
Fórum hozzászólások:
847
Cikk hozzászólások:
98