Dtum
Login with Facebookk
1908 | Március

A MAC. mezei versenye a Hornig vándordíjért.

A Magyar Atlétikai Club szerdán délután rendezte mezei versenyét Hornig püspök értékes vándor-díjért.

 

Mint minden évben, ugy ez évben se tudta a rendező egyesület egy bizonyos sporttaktika nélkül megrendezni a klasszikus versenyt. Tavaly a BAK. csapatának kellett óvást emelni a cross country szabályainak be nem tartása miatt, ez évben pedig a MTK. jutott azon kellemes helyzetbe, hogy a MAC. futói ellen (egy visszaszívott) óvást emeljen, mert ezek, a czik-czakkos pályán „leczakkoztak” egy pár métert.

 

Egyáltalában helytelennek tartjuk egy különben elég jó fekvésű pályának ily rendezetlen beosztását. Sokkal áttekinthetőbb lett volna a néző közönség részére is, valamint a versenyzők is jobban szemelőtt tarthatták volna a hiányos utmutató papírszeleteket, ha egy jó hajlásu elipszist ábrázolt volna a kijelölt pálya.

 

A czélhoz szolgáló befutó is rosszul volt megválasztva; sokkal jobb lett volna a tavalyi fasormenti nyíl egyenes ut, befutónak, nem pedig az a sáros, gödrös szekérut, ahol a versenyzők a végspurtban nagyon is akadályozva voltak.

 

Ezek mind oly lényeges hibák, mit a MASz.-nek nem volt szabad megengednie, ellenben oda kellene hatnia, hogy a rendező egyesület a legszigorubb sportszerűség szabályai betartásával rendezze meg e szép versenyt.

 

Magáról a versenyről csak annyit írhatunk, hogy a MAC. csapata ezt nagy fölénnyel nyerte meg és meglátszott a csapat minden emberén a komoly készültség. A futók között klasszist képviselt Lovas Antal is, ki gyönyörű, egyenletes szép tempóval futotta végig az egész távot és csak a végspurtban tudta őt Vangel Gyula nagy szívósságával körülbelül 7 méterrel a czélban megelőzni. Vangel ugyszintén Becska is nagyon jó erők, a többiek azonban közepes futók.

 

A versenyt körülbelül 600 ember nézte végig nagy érdeklődéssel. Ebből is láthatjuk, hogy évről-évre mindig nagyobb közönség érdeklődik a mezei verseny iránt.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
A Vaskapu 1914. évi forgalma A Vaskapu 1914. évi forgalma
Az 1914 juliusában kitört világháboru az aldunai forgalomnak is véget...
A tudományos fajkutatásról , a rasszok A tudományos fajkutatásról , a rasszok
A fajkérdés - legalább az emberré vonatkozólag - ma valóban...
 A léghajózás másfél észázados jubileuma  alkalmából 2 A léghajózás másfél észázados jubileuma alkalmából 2
Teisserenc de Bort kutatásainak technikája ma már tökéletesedett, de...
Kis gazda rovat Kis gazda rovat
Nagyon fontos dolog, hogy a fa koronája ne túlságos sűrű legyen,...
Naponként egy versenyképes, modern könnyű teherautót gyárt a MAVAG Naponként egy versenyképes, modern könnyű teherautót gyárt a...
A magyar teherautógyártás rövid ideig élvezte a konjunktúra áldásait....
Némethy Jenő tréningje Némethy Jenő tréningje
Némethy Jenő az idén tréningjében nagyobb súlyt fog helyezni az 1500...
Hathatós vámvédelmet, adócsökkentést és a visszaélések kiirtását sürgeti a magyar teherautó-ipar Hathatós vámvédelmet, adócsökkentést és a visszaélések kiirtását...
Az Országos Automobilszakértő Bizottságnak mintegy huszonöt tagja...
Kibocsátják a kölcsönjegyzési felhivásokat Kibocsátják a kölcsönjegyzési felhivásokat
A magyar kölcsön elhelyezését célzó tárgyalások már junius 24-én...
Vihar az  Adria vállalat körül Vihar az Adria vállalat körül
Izgalmas napok voltak a mult héten a képviselőházban az...
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
26.214
Politika:
3.984
Gazdaság:
4.399
Kultúra:
3.776
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.144
Bulvár:
4.659
Kincskereső:
436
Páholy:
53
Blog:
221
Összes kép
37.144
Cikkekhez kapcsolódó képek:
36.780
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
3.984
Fórum témák:
109
Fórum hozzászólások:
650
Cikk hozzászólások:
98