Dtum
Login with Facebookk
HIRDETÉS
1908 | Március

A MAC. mezei versenye a Hornig vándordíjért.

A Magyar Atlétikai Club szerdán délután rendezte mezei versenyét Hornig püspök értékes vándor-díjért.

 

Mint minden évben, ugy ez évben se tudta a rendező egyesület egy bizonyos sporttaktika nélkül megrendezni a klasszikus versenyt. Tavaly a BAK. csapatának kellett óvást emelni a cross country szabályainak be nem tartása miatt, ez évben pedig a MTK. jutott azon kellemes helyzetbe, hogy a MAC. futói ellen (egy visszaszívott) óvást emeljen, mert ezek, a czik-czakkos pályán „leczakkoztak” egy pár métert.

 

Egyáltalában helytelennek tartjuk egy különben elég jó fekvésű pályának ily rendezetlen beosztását. Sokkal áttekinthetőbb lett volna a néző közönség részére is, valamint a versenyzők is jobban szemelőtt tarthatták volna a hiányos utmutató papírszeleteket, ha egy jó hajlásu elipszist ábrázolt volna a kijelölt pálya.

 

A czélhoz szolgáló befutó is rosszul volt megválasztva; sokkal jobb lett volna a tavalyi fasormenti nyíl egyenes ut, befutónak, nem pedig az a sáros, gödrös szekérut, ahol a versenyzők a végspurtban nagyon is akadályozva voltak.

 

Ezek mind oly lényeges hibák, mit a MASz.-nek nem volt szabad megengednie, ellenben oda kellene hatnia, hogy a rendező egyesület a legszigorubb sportszerűség szabályai betartásával rendezze meg e szép versenyt.

 

Magáról a versenyről csak annyit írhatunk, hogy a MAC. csapata ezt nagy fölénnyel nyerte meg és meglátszott a csapat minden emberén a komoly készültség. A futók között klasszist képviselt Lovas Antal is, ki gyönyörű, egyenletes szép tempóval futotta végig az egész távot és csak a végspurtban tudta őt Vangel Gyula nagy szívósságával körülbelül 7 méterrel a czélban megelőzni. Vangel ugyszintén Becska is nagyon jó erők, a többiek azonban közepes futók.

 

A versenyt körülbelül 600 ember nézte végig nagy érdeklődéssel. Ebből is láthatjuk, hogy évről-évre mindig nagyobb közönség érdeklődik a mezei verseny iránt.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


HIRDETÉS
Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
Néhány szó a ruházati közszállításról Néhány szó a ruházati közszállításról
A közszállítások, melyeket mult évben vállaltunk, közel állnak a...
A hidroplan A hidroplan
Forlarini, olasz mérnök olyan vizi járművel szerkesztett, amelylyel...
Ausztria – Magyarország 1:0 (0:0) Ausztria – Magyarország 1:0 (0:0)
Már régen megfigyelhető, hogy Magyarországon és Ausztriában a futball...
Az ötkoronások meséje Az ötkoronások meséje
A fővárosban néhány nap óta valóságos tülekedés folyt az uj veretű...
Egy világitó-torony épitése Egy világitó-torony épitése
Az angol partvidéket egész csomó világitótorony szegélyezi. Néha...
Pilótaiskola a tanteremben Pilótaiskola a tanteremben
Az érdekes a dologban az, hogy ebben a pilótaiskolában nem elméleti...
Veszedelmes udvariaskodások Veszedelmes udvariaskodások
Ő Nagysága ugyan boszankodik. Az előadás a bemondott időnél is...
A pekingi kacsa és az emdeni lúd A pekingi kacsa és az emdeni lúd
A hazánkban általánosan elterjedt parlagi kacsák és ludak edzettek,...
Gerőt és Létayt a vizsgálóbiró szabadlábra helyezte Gerőt és Létayt a vizsgálóbiró szabadlábra helyezte
Mialatt a rendőrség a legnagyobb eréllyel folytatja a nyomozást a...
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
26.214
Politika:
3.984
Gazdaság:
4.399
Kultúra:
3.776
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.144
Bulvár:
4.659
Kincskereső:
436
Páholy:
53
Blog:
221
Összes kép
37.144
Cikkekhez kapcsolódó képek:
36.780
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
3.984
Fórum témák:
109
Fórum hozzászólások:
650
Cikk hozzászólások:
98