Dtum
Login with Facebookk
1930 | November

A magyar gyártmányu teherautók és autobuszok eladásának kiterjesztése

A hosszu idő óta tartó nyomasztó gazdasági helyzet a magyar autókereskedők körében is érezteti káros hatását. Az általános gazdasági leromlás következtében az autószükséglet is hanyatló irányzatot mutat. A szomoru tünet végeredményben jónevü üzletek megszünését és szorgos munkáskezek kenyerének elvesztését idézi elő.

Ilyen körülmények között örömmel kell üdvözölni minden olyan intézkedést, mely alkalmas arra, hogy az autóeladási lehetőségeket növelje. Az, aki mélyebben bepillanthatott az autókereskedelem helyzetébe, arra a tapasztalatra jutott, hogy a kereskedők tulnyomórésze nem foglalkozhatik magyar gyártmányu teherautók és autobuszok forgalombahozatalával, mert az eladásnak ez az ágazata egyedárusitók kezében van. A helyzet tehát az, hogy a kereskedők nagy része elesik azoktól a vevőktől, akiket mint közcélu fuvarozást végző engedélyeseket, vagy állami kedvezményben részesülő vállalatokat a magyar ipar érdekében hazai gyártmányu gépkocsik beszerzésére köteleztek.

A Magyar Kir. Állami Vas-, Acél- és Gépgyárak, amelyek a magyar teherautó- és autobuszgyártás terén vezető szerepet töltenek be, a helyzet tudatában és áthatva a megsegités szükségességétől, olyképpen kivánnak az autókereskedőknek támogatást nyujtani, hogy kellő üzleti megalapozottsággal rendelkező hazai autókereskedő-cégeknek a mindenképpen jól bevált MÁVAG-jelzésű teherautó- és autobuszgyártmányaik eladását lehetővé teszik. Ezzel az intézkedésükkel elősegíteni vélik annak a célnak az elérését, hogy az autókeresedők üzletkörüket bővithessék és ezáltal alkalmazottaik exisztenciáját jobban biztosithassák.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
Spanyol – magyar teniszmérkőzés Spanyol – magyar teniszmérkőzés
Őszintén meg kell vallanunk, hogy a spanyolok vendégjátékától nem...
A Salvarsan feltalálója Budapesten A Salvarsan feltalálója Budapesten
Dr. Hata japán orvostudós, aki Ehrlich tanárral együtt a hires...
A szajkó vagy mátyásmadár A szajkó vagy mátyásmadár
Valódi komédiás, mindig ugrál, izeg-mozog és röpköd, civódik vagy...
Rádió és a repülés Rádió és a repülés
Rádió és a repülés, a modern technikának ez a két legfiatalabb...
Sven Hedin Budapesten Sven Hedin Budapesten
Sven Hedin a világhirü ázsiai kutató, a Magyar Földrajzi Társaság...
Az osztrák-magyar és az albán partvidék blokádja Az osztrák-magyar és az albán partvidék blokádja
Tekintettel az Olaszország és Monarchia közötti hadiállapotra,...
Csillagvadászat Csillagvadászat
Meg diákkorunkban ugy tanultuk, hogy a Naprendszernek nyolc bolygója...
Vihar és jégeső Vihar és jégeső
A nagy hőségnek, mely majdnem az egész országot gyötörte, hirtelen...
Elefántcsonttorony és világnézet II. Elefántcsonttorony és világnézet II.
A gondolkozás történetében gyakran vetődnek fel látszólagos problémák...
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
26.214
Politika:
3.984
Gazdaság:
4.399
Kultúra:
3.776
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.144
Bulvár:
4.659
Kincskereső:
436
Páholy:
53
Blog:
221
Összes kép
37.144
Cikkekhez kapcsolódó képek:
36.780
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
3.984
Fórum témák:
109
Fórum hozzászólások:
650
Cikk hozzászólások:
98