Dtum
Login with Facebookk
1929 | Február

A szentkirály-kocsér-kécskei vasut épitése

Kecskemét most dolgoztatja ki a kisvasut épitésének részletes terveit. A fővonalba való bekapcsolódás ügyében a napokban Rabong János kormányfőtanácsos, Máv igazgató a helyszinére utazik.

A vonal, melynek egész hossza 47.3 km, Kécske és Kocsér végállomásig megy. A fővonal 36 és fél km hosszuságban megy Ó- és Ujkécskére. A szárnyvonal, mely 10.8 km hosszu, a Rapcsányi dülőn át vezet be Kocsér községbe. A fővonalon hat állomás lesz. A szárnyvonal az elágazásnál kap egy rakodóval ellátott állomást és végállomást Kocséron.

Az állomásokon kivül a szükséghez mérten több megálló lesz 4-5 km szakaszokban, melyekre nemcsak a forgalom, de a pályabiztositás, ellenőrzés miatt is szükség van.

A vasutvonal megépitése hozzávetőleg két és félmillió pengőbe kerül. Költségessé teszi különösen a felüljáró megépitése, ami maga 250.000 pengő.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
26.214
Politika:
3.984
Gazdaság:
4.399
Kultúra:
3.776
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.144
Bulvár:
4.659
Kincskereső:
436
Páholy:
53
Blog:
221
Összes kép
37.144
Cikkekhez kapcsolódó képek:
36.780
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
3.984
Fórum témák:
109
Fórum hozzászólások:
650
Cikk hozzászólások:
98