Dtum
Login with Facebookk
Címlap
VEZÉRCIKK
A Magyar Közhasználatú Gépjárművállalatok Országos Egyesületének meghívására Budapesten előadást tartott dr. Hans Otto Wesemann, a németbirodalmi Reichskraftwagen-Betriebsverband ügyvezető igazgatója, aki a mai Németország gyakorlati közlekedéspolitikájának egyik vezéregyénisége......
DÍJAINK
Az év honlapja 2010 eFestival 2010
ÚJDONSÁGOK
2018.01.14. - 10 éves a Huszadik Század!
2018.01.14. - 10 éves a Huszadik Század!
Kedves Olvasók! 10 éve jelent meg először a huszadikszazad.hu! Látogatóink akkor egy új, addig nem látott online formátummal tal&aacu...
ROVATOK
Cikk-ajánló
Fém Zeppelin Fém Zeppelin
Évek, sőt évtizedek óta folyik a versengés a repülőgép és a léghajó...
Budapest – Páris 5:3 (1:0) Budapest – Páris 5:3 (1:0)
Budapest válogatott labdarúgó csapata vasárnap 20.000 főnyi közönség...
Rakosgatom könyveimet Rakosgatom könyveimet
Mit is nézegetek esténként a földalatti műhelyek párás ablakán? Nem...
Radnóti Miklós - Ének a halálról Radnóti Miklós - Ének a halálról
(Kosztolányi Dezső temetésén) A sír felett szitál az őszi köd, ...
Magyar Steyr Autó Müvek Magyar Steyr Autó Müvek
A Steyr-Ausztró-Daimler-Puchmüvek Magyar Kereskedelmi Rt. legutóbb...
Legitimista zászlóbontó nagygyűlés Szegeden Legitimista zászlóbontó nagygyűlés Szegeden
Vasárnap délelőtt 11 órakor tartotta meg Szegeden a Griger Miklós...
A jubiláló Jancsi bohóc A jubiláló Jancsi bohóc
Érdekes ünnepség színhelye volt a napokban a Városliget. Az ismert...
Káprázatos korcsolya-világbajnokság a berlini sportpalotában Káprázatos korcsolya-világbajnokság a berlini sportpalotában
12.000 néző fér el a berlini sportpalotában, amely pénteken,...
Még egyszer Ausztriáról Még egyszer Ausztriáról
Már nyomták a tavalyi osztrák tapasztalataimat, mikor egy bővített...
Privát Huszadik század
Páholy
2015|10|22 - Szerző: Cseke Gábor
Sorscédulák a nagy háborúból (Cseke Gábor olvasónaplója) Az Ismeretlen Katona halálát ismerős...
2013|09|16 - Szerző: Cseke Gábor
Cseke Gábor olvasónaplója   Már nem emlékszem, sírtam-e akkor, de hogy meg voltam rendülve, az egyszer szent....
2013|08|01 - Szerző: Cseke Gábor
A népeket, etnikumokat, fajokat megcélzó anekdotizálás, bár sok esetben érzékenységet sértő, túlzó...
Blog
2012|10|07 - Szerző: Ujlaky István
Horthy és Kádár Horthy Miklósról 1945 óta, Kádár Jánosról a rendszerváltás után, de főképp az elmúlt néhány évben számos dolgozat született, publicisztikai,...
2011|07|17 - Szerző: Tánczos G. Károly
Egy cikk margójára, azaz a hazudozás mesterfoka Született egykoron egy találó vicc a TASSZ, a szovjet távirati iroda jelentéséről: „Tegnapi jelentésünkbe...
2011|06|02 - Szerző: Tánczos G. Károly
Bűnösök vagyunk mi… …akár a többi nép. Ez igaz, de nem jogosít fel bennünket, magyarokat az elhallgatásra, a letagadásra, még akkor sem, ha Cseres...
Kincskeres?
"A nagy kérdés a helyzetem, hogy fut velem, vagy jön felém a síneken. Mind ott vagyunk, mind itt vagyunk, mind ott vagyunk, mind itt vagyunk, mind ott vagyunk a síneken." (Presser Gábor-Sztevanovity Dusán: A síneken).
A magyar vasút története 1846. július 15-én kezdődik. Hatalmas tömeg gyűlt össze a nagy nap délutánján az első pesti indóházánál, amely a mai Nyugati pályaudvar helyén állt...
1886. január 29-én Mannheimben Karl Benz szabadalmaztatásra jelentette be legfontosabb találmányát: egy háromkerekű gázmotorral hajtott járművet. Ugyanebben az évben fejezte be Gottlieb Daimler Cannstattban motorral hajtott hintóját.
Ezek voltak a világ első automobiljai. Megalkotásukkal Benz és Daimler egymástól függetlenül látomásaikat váltották valóra: az álmot egy egyenletes hajtóerővel működtetett autóról.
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
1946. október
47 %
Összes publikáció:
26.214
Politika:
3.984
Gazdaság:
4.399
Kultúra:
3.776
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.144
Bulvár:
4.659
Kincskereső:
436
Páholy:
53
Blog:
221
Összes kép
37.144
Cikkekhez kapcsolódó képek:
36.780
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
3.984
Fórum témák:
109
Fórum hozzászólások:
650
Cikk hozzászólások:
98